Nomineringsanmodan: Stockholms Stadsteater

Vi söker en suppleant till Stockholms Stadsteaters styrelse. Stadsteaters styrelse ansvarar för Kulturhuset Stadsteatern, vars verksamhetsområden innefattar teater, dans, musik, debatt, konst, mode, film, litteraturevenemang och flera bibliotek. Styrelsen sammanträder sex gånger per år och består av sju ledamöter och sju ersättare.

Önskvärt är det om du har ett genuint intresse för kultur och kulturfrågor i Stockholm samt att vara beredd på att även delta i våra interna möten. Det är ett spännande uppdrag och du kommer även få inblickar i det övriga arbetet som Stockholmsvänstern gör.

Grundkrav för nominering är att vara boende i Stockholm stad och vara medlem. Alla medlemmar har nomineringsrätt. Till nomineringen behöver vi en presentation av nominerade personer samt så kompletta uppgifter som möjligt enligt följande:

• Namn
  • Adress
  • Mobilnummer
  • E-postadress
  • Fullständigt personnummer

Sista nomineringsdag är den 14 augusti. De som nomineras ska vara tillfrågade. Nomineringarna ska skickas till [email protected]